Forum FORUM BOTANICZNE Strona Główna FORUM BOTANICZNE
Dla tych, którzy lubią zielone

POMOCPOMOC   FAQFAQ   SzukajSzukaj   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Zakładanie ogrodu
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORUM BOTANICZNE Strona Główna -> Na każdy temat
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Vicen
Większy chwast

PostWysłany: Sro Lip 18, 2012 09:38    Temat postu: Zakładanie ogrodu Odpowiedz z cytatem

Przeprowadzam się do jednorodzinnego domku:) i w związku z tym miałbym do was, jako ekspertów w dziedzinie kilka pytań dotyczących zakładania ogrodu. Przede wszystkim szukałem już trochę informacji na ten temat, trafiłem na bloga, który zawiera Porady ogrodnicze. Chciałbym się zapytać co nich sądzicie. Proszę też jeszcze o jakiejś inne rady, bo jestem całkowitym laikiem, a chciałbym sam zająć się swoim ogrodem.
Pozdrawiam!
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Reklama

Wysłany: Sro Lip 18, 2012 09:38    Temat postu:

Powrót do góry
Karolina
Storczyk

PostWysłany: Sro Lip 18, 2012 14:45    Temat postu: Re: Zakładanie ogrodu Odpowiedz z cytatem

Vicen napisał:
miałbym do was, jako ekspertów w dziedzinie kilka pytań dotyczących zakładania ogrodu.

Nie jesteśmy ogrodnikami. Jesteśmy botanikami.

Vicen napisał:
Przede wszystkim szukałem już trochę informacji na ten temat, trafiłem na bloga, który zawiera Porady ogrodnicze. Chciałbym się zapytać co nich sądzicie. Proszę też jeszcze o jakiejś inne rady, bo jestem całkowitym laikiem, a chciałbym sam zająć się swoim ogrodem.

Zanim zaczniesz cokolwiek, zastanów się czego oczekujesz od swojego ogrodu i co chciałbyś w nim mieć. Czy chcesz mieć wsiowy ogródek z malwami, naparstnicami i wszystkim co się tam uchowa czy typowy, beznamiętny "ogród" z wymuskanym trawnikiem i tujami. Co Ci się podoba?
administrator
Storczyk